Kerajaan Be End & Kerajaan PR

Kerajaan Be End kini dalam keadaan tertekan kerana kepercayaan Ahli UMNO kepada kepimpinan Pak Lah semakin terhakis, Melalui berita Akhbar yang menjadi pendokong kuat kepada kerajaan kini telah jelas suara-suara yang mempertikaikan kepimpinan dan peralihan kuasa antara Pak Lah dengan Pak..............

Bolg Kuda Kepang dan Jawatankuasa Ad-Hoc adalah blog yang boleh dapat kita melihat suasana kecelaruan dan ketidak pekaan Kepimpinan UMNO untuk membuat perubahan selaras dengan suara hati Ahli UMNo sendiri, kita lihatlah kesudahannya.

Kita lihat pula kerajaan PR, pada masa ini tidak ada blog yang dapat dijadikan asas untuk kita mendapat berita yang meyakinkan, tetapi kita yang menyampah dengan Kera......jaan, kita berharap kerajaan PR dapat dibentuk dan sekali gus menghapuskan kurafat yang dibawa oleh U**O bahawa depa saja yang pandai memerintah, ya betul kut pandai memerintah, tetapi tidak pandai mentadbir dan mengurus negara.

Comments

Hariz Hussein said…
celik dunia,
sokongan kepada pr dlm pru13 bukan kerana pr berjaya mendapat sokongan rakyat.ini kerana kelemahan kepimpinan umno.kepimpinan yg perlu ditukar bukan sistem yang patut dihapuskan.bukan takot utk menukar sistem tetapi alternatif kepada sistem tidak menyakinkan.
Celik Dunia said…
sebenarnya rakyat tidak nampak tokoh kepimpinan dalam UMNO sendiri yang akan mengambilalih kepimpinan untuk membawa rakyat kearah lebih maju dan berfikiran yang dynamik. Pemimpin UMno yang ada telah diterbiasa dengan sifat cinta kekayaan untuk diri dan keluarga

Popular posts from this blog

dari Blog; Tumpang sekole

Jiwa Hamba

Catatan "Hishamuddin Rais" Malam Keputusan PRU 14